سلام
من فکر میکنم جناب آقای فاضل صحبتهایی که میفرمایین بدلیل آن است که گستره ی حمل و نقل رو نمیشناسید
بازار حمل و نقل بر اساس عرضه و تقاضای بازار مشخص میشود، نهایتا اطلاع رسانی بازرگاهها میتونه 10 درصد اوضاع رو بهتر کنه که آنهم بعد از مدت کوتاهی بازار عرضه و تقاضای جدید اعمال میشه و آش همان و کاسه همان خواهد شد
شما نمیتوانین مشکل کمسیون های شرکتهای حمل و نقل رو حل کنید مگر آنکه شرکتها مالک ناوگان باشن و نیازی به چاپیدن راننده ها نداشته باشن
شما نمیتونید رانت ها رو کنترل کنید مگر آنکه سیستم های اقتصادی و توضیع بار شفاف بشوند، شما نمیتوانید مسئله راننده های بومی رو حل کنید مگر انکه …..
در نهایت حمل و نقل یک صنعت است و با حرفهای خیرخواهانه و عوامفریبانه اصلاح نمیشود باید استراتژی خودتان رو مشخص کنید و سرمایه گذاران رو متقاعد کنید
به نظر من از این اسب که چه عرض کنم از این اژدها نمیتونین سواری بکشید، کمی منافع سرمایه گذاران را در نظر بگیرید و گوشه ای از کار را در دست بگیرید انشالله خدا یاری میکند
یک پاسخ
سلام
من فکر میکنم جناب آقای فاضل صحبتهایی که میفرمایین بدلیل آن است که گستره ی حمل و نقل رو نمیشناسید
بازار حمل و نقل بر اساس عرضه و تقاضای بازار مشخص میشود، نهایتا اطلاع رسانی بازرگاهها میتونه 10 درصد اوضاع رو بهتر کنه که آنهم بعد از مدت کوتاهی بازار عرضه و تقاضای جدید اعمال میشه و آش همان و کاسه همان خواهد شد
شما نمیتوانین مشکل کمسیون های شرکتهای حمل و نقل رو حل کنید مگر آنکه شرکتها مالک ناوگان باشن و نیازی به چاپیدن راننده ها نداشته باشن
شما نمیتونید رانت ها رو کنترل کنید مگر آنکه سیستم های اقتصادی و توضیع بار شفاف بشوند، شما نمیتوانید مسئله راننده های بومی رو حل کنید مگر انکه …..
در نهایت حمل و نقل یک صنعت است و با حرفهای خیرخواهانه و عوامفریبانه اصلاح نمیشود باید استراتژی خودتان رو مشخص کنید و سرمایه گذاران رو متقاعد کنید
به نظر من از این اسب که چه عرض کنم از این اژدها نمیتونین سواری بکشید، کمی منافع سرمایه گذاران را در نظر بگیرید و گوشه ای از کار را در دست بگیرید انشالله خدا یاری میکند