نخستین رویداد تخصصی ایده بازار صنعت حمل و نقل با همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر و صنایع الکترو اپتیک صا ایران، ۹ اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می‌شود.

این رویداد در حوزه‌های تخصصی مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط زیست، ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار خواهد شد.

شناخت مخترعین، ایده پردازان و استفاده و به کارگیری ایده‌های نوآورانه و خلاق در راستای توسعه صنعت حمل و نقل کشور از اهداف برگزاری این رویداد است. ایده پردازان می‌توانند برای مشارکت در این رویداد تخصصی، ایده‌های خود را تا ۱۵ دی ماه سال جاری به آدرس www.Transportation.ideasbazaar.ir ارسال کنند.

ایده‌های ارسالی در حوزه‌های تجهیزات و سامانه‌های مخابرات و ناوبری، خدمات الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط زیست،  ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و زیرساخت مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد به مقام اول این رویداد سه سکه تمام بهار آزادی، به مقام دوم دو سکه و به مقام سوم یک سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد. علاوه بر این جوایز، حمایت از طرح‌های دارای قابلیت تجاری سازی و توسعه طرح‌های ایده تا دست یابی به حداقل محصول قابل پذیرش شامل تامین محل کار، منابع مالی، ارائه مشاوره نیز در دستور کار مشترک صا ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این حوزه قرار دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *