مینی بوس پگاسوس و کامیون شیلر هشت تن که مجهز به موتور پرقدرت توربو شارژ و اینتر کولر و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است با حضور وزیر صمت به تولید انبوه رسید. باروان به گزارش این خبر می پردازد

 بهره برداری از خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی

 خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی  با حضور علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی البرز استان قزوین به بهره برداری رسید. کامیون شیلر هشت تن دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.

کامیونت ایرانی

۵۳.۶ درصد قطعات این خودرو داخلی سازی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت کرد و خط تولید انبوه این محصول را نیز به بهره برداری رساند.
مینی بوس پگاسوس که ۴۲درصد قطعات آن تولید داخل بوده، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.

بهمن دیزل

موقعیت اقتصادی شرکت تولید کننده کامیون ایرانی در قزوین

شرکت بهمن دیزل در زمینه تولید انواع کامیونت ایسوزو، مینی بوس، وانت و کاربری سازی خودرو با سرمایه گذاری ثابت ۳۵ میلیارد ریال در شهر صنعتی البرز مشغول به تولید بوده و با ظرفیت تولید ۴۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال برای ۵۷۳ نفر اشتغالزایی کرده است.

منبع: خبرآنلاین

 

 

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *