به گزارش پایگاه خبری باروان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل و نقل و برگزاری کنفرانس بین‌المللی ایمنی راه در این نمایشگاه خبر داد. سید قاسم بی ‌نیاز با اشاره به اینکه تلویزیون تخصصی حمل و نقل ۱۰۰ درصد توسط بخش خصوصی تأمین مالی و اجرا شده است، بیان کرد: این تلویزیون حاوی محتوای تصویری در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازی است.

وی اظهار داشت: در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته کنفرانس ایمنی راه با مشارکت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می‌شود. ۹۰ درصد فضای نمایشگاه در اختیار بخش خصوصی است و ارسال دعوت‌نامه نمایشگاه توسط فدراسیون جهانی راه به اعضاء برای حضور در نمایشگاه و ارسال فراخوان دعوت به نمایشگاه به شرکت‌های سازنده و تولیدکننده حوزه های حمل و نقل جهانی در چهار حوزه زمینی، هوایی، دریایی و ریلی انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرایند ساخت و تحلیل شبکه  در بخش برنامه ریزی و توسعه حمل و نقل نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

‌بنابراین گزارش دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر ‌در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *