نماد سایت باروان

توزیع بیش از ۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌

تایر سنگین

به گزارش باروان به نقل از شبستان “مجتبی محمودی” معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، گفت: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با بیان این مطلب که  سامانه  الکترونیکی لاستیک، راه اندازی شده  است، گفت:  از چند ماه گذشته تا کنون ۵ هزار و ۸۵۷ حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها توزیع شده است.

مجتبی محمودی، افزود: سامانه توزیع لاستیک، دارای بخش  سامانه اطلاعات پایه که شامل نمایندگی‌ها، توزیع کنندگان لاستیک، کارخانه‌های سازنده لاستیک، انواع اندازه‌های لاستیک و مبانی توزیع لاستیک و بخش سطوح دسترسی شامل طبقه‌ بندی کاربران، امکان دسترسی کنترل شده به اطلاعات براساس نیاز است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، ابراز داشت: در این سامانه  تمامی اطلاعات مرتبط با توزیع لاستیک از جمله بروزرسانی اطلاعات موجودی نمایندگی‌ها، صدور حواله لاستیک، تخصیص لاستیک به نمایندگی‌ها به منظور توزیع، اعتبارسنجی حواله، امکان تایید، عودت و ابطال حواله است.
وی، بیان داشت: در این سامانه می‌توان گزارش میزان توزیع و تمامی موارد از جمله اندازه لاستیک، کارخانه سازنده و سایر اطلاعات را مشاهده کرد و توزیع‌ کنندگان به هیچ عنوان حق فروش خارج از معرفی‌ نامه‌های صادره را نداشته و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی می شود.

محمودی، با اشاره به این که در پایان فصل حمل بار محصولات کشاورزی جنوب کرمان قرار داریم، عنوان کرد: در صورت درخواست رانندگانی که لاستیک دریافت نکرده اند  و پیمایش  20هزار کیلومتر داشته باشند این امکان برای ثبت نام و در لیست تحویل حواله وجود دارد که رانندگان می توانند برای  درخواست لاستیک از طریق اداره کالای این اداره کل اقدام کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل