شرح وظایف و مسئولیتها:

✅بررسی تجربه مشتری و ارائه راهکارهای خلاقانه در راستای توسعه محصول و افزایش سهم بازار
✅ترجمه اهداف استراتژیک سازمان به گامها و اقدامات عملی برای تیم برنامه نویسان
✅کمک به تیم مهندسی درتسریع ارائه و آماده سازی محصول با برنامه ریزی دقیق و عملی
✅ارزیابی برنامه های توسعه محصول و حصول اطمینان از همسویی این برنامه ها با استراتژیهای سازمان و رفع نیازهای مشتری
✅تهیه Roadmap محصول و جدول زمانبندی توسعه محصول
✅همکاری باتیم بازاریابی درخصوص زمانبندی و محتوای برنامه های تبلیغاتی محصول، به جهت انتقال درست پیام محصول به مخاطب
✅همکاری باتیم مهندسی و برنامه نویسان در خصوص یافتن راهکارهای خلاقانه برای رفع مشکلات محصول

 

شرایط احراز:

⚜️حداقل 3 سال سابقه در زمینه مدیریت محصول
⚜️دارای مدرک کارشناس/کارشناسی ارشد، ترجیحا درزمینه علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار و یا IT
⚜️توانایی مدیریت محصول درطول چرخه محصول
⚜️مهارت مذاکره قوی
⚜️مهارت مدیریت و انجام فعالیتهای بین تیمی
⚜️داشتن روحیه کارتیمی بالا
⚜️مهارت درتحلیل داده
⚜️داشتن رویکرد حل مسئله
⚜️آشنایی با مدیریت پروژه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *