محسن احتشام صبح امروز در همایش سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال خراسان جنوبی اظهار داشت: همایش امروز با هدف توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال برگزار شده است چراکه توانمندی و پتانسیل‌ها در استان خراسان جنوبی زیاد است و  از مهمترین این ظرفیت می‌توان به معادن استان اشاره کرد.

وی به ظرفیت نیروی انسانی کارآمد در استان اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انسانی امروز اولین رکن پیشرفت و توسعه جامعه است و خراسان جنوبی استانی دارای مدیران باتجربه و خلاق است که می‌تواند سنگ توسعه را بنا گذارند.

رئیس اتاق بازرگانی،کشاورزی، صنایع و معادن بیرجند اظهار داشت: یکی از زمینه‌های سرمایه‌گذاری کسب و کار‌های کوچک، کارآفرینی و استارت‌آپ‌ها است که باید تقویت شود چون تکنولوژی حرف اول توسعه را می‌زند.

احتشام افرود: محصولات کشاورزی و استراتژیک خوبی در استان داریم که زمینه‌سازی زیادی در بخش اشتغال دارد و برای صادرات هم می‌تواند نقش زیادی داشته باشد.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری برای تولید و اشتغال در بخش صنایع دستی بازدهی خوبی دارد که در زمینه گردشگری نیز امکانات خوبی در استان فراهم شده است و مزیت‌های نسبی استان خراسان جنوبی زیاد است که می‌توان زمینه را برای سرمایه‌گذاری با دیگر استان‌ها و کشورها فراهم کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *