این کامیون با داشتن وزن 4.65 تن سرعت 30 تا 100 کیلومتر را طی مدت 5 ثانیه طی کرده و بیشترین سرعت آن نیز 210 کیلومتر بر ساعت است. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می پردازد.

مروارید سرخ نام کامیون کروکی بود که فقط برای یکبار در نمایشگاه “توانمندی های صنعت خودرو ” در تهران به نمایش در آمد . کروک بودن به همراه رنگ جذاب آن باعث شد تا این خودرو در زمان برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جلب کند.در این مطلب نگاهی داریم به این کامیون اسکانیا که تنها یکبار در ایران به نمایش در آمد. 

این کامیون که به نام “مروارید سرخ” معرفی شد در اصل یک کامیون اسکانیا مدل T500 بود که سقف آن حذف ( کروک)  و شیشه جلوی آن نیز 35 سانتیمتر کوتاه تر شده بود. 

کامیون کروک

مشخصات کامیون کروک

موتور این خودرو از نوع 8 سیلندر 16 لیتری است که با 2 توربو شارژ کار کرده و سیستم سوخت رسانی آن نیز اصلاح شده  است. این کامیون با داشتن وزن 4.65 تن سرعت 30 تا 100 کیلومتر را طی مدت 5 ثانیه طی کرده و بیشترین سرعت آن نیز 210 کیلومتر بر ساعت است.

رنگ 3 لایه و روکش صندلی چرمی طرح V8 نیز از جمله ویژگی های کامیون “مروارید سرخ” معرفی شده است. همچنین کف شفاف این خودرو نیز امکان رویت موتور قدرتمند آن را حتی هنگام رانندگی فراهم می کند.

کامیون کروک

کامیون های نمایشی اسکانیا به ویژه طراحی شده و صرفا یک دستگاه از آن تولید می شود که این خودرو نیز فقط در نمایشگاه ها و به منظور جلب نظر بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

 این کامیون در اواخر سال 96 در نمایشگاه “توانمندی های صنعت خودرو ” تهران به نمایش در آمد  و دیگر در رویدادهای خودرویی که در سال های بعد برگزار شد حضوری نداشت.

کامیون کروک

منبع : عصر ایران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *