اخبار مربوط به اعتصاب رانندگان  در پایانه مرزی میرجاوه کذب است، تردد کامیون‌های ترانزیتی در این پایانه مهم بین ایران و پاکستان بی‌وقفه در حال انجام است. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

حسینعلی شاه‌کرم مدیر پایانه مرزی میرجاوه با تکذیب اخبار مربوط به اعتصاب رانندگان ترانزیت در پایانه مرزی میرجاوه  اظهار داشت: تردد کامیون‌های ترانزیتی در این پایانه مرزی مهم بین ایران و پاکستان بی وقفه در حال انجام است و با توجه به ظرفیت محدود پذیرش کامیون در تفتان پاکستان بدلیل افزایش زمان تشریفات اداری درحال حاضر روزانه به طور متوسط ۵۰ دستگاه کامیون خروج صورت می گیرد.

وی افزود: از هفته گذشته شاهد کندی تردد کامیون‌های ترانزیتی در این پایانه مرزی هستیم که علت این امر نیز نصب باسکول از سوی مسئولان دولت پاکستان در آن سوی مرز و انجام بخش قابل توجه امورات وزنه گیری کامیون‌ها بجای تمام خودکار به صورت دستی است.

شاه کرم ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، وزارت امور خارجه در حال رایزنی برای رفع این مشکل با مقامات دولت پاکستان است تا سرعت مبادلات مرزی دو کشور همچون گذشته شتاب گیرد.

ایشان در خصوص جاری بودن تردد در این پاینه مرزی افزود: با وجود این مشکل همچنان روزانه بخش قابل توجهی از کامیون‌های ترانزیتی در این پایانه مرزی در حال مبادله کالا بین دو کشور دوست و همسایه پاکستان هستند.

این مقام مسئول به اهمیت پایانه مرزی میرجاوه اشاره کرد و افزود: پایانه مرزی میرجاوه از اهمیت بسزایی در توسعه اقتصاد منطقه و حمل و نقل بین المللی و افزایش مبادلات با کشور پاکستان برخوردار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *