رئیس انجمن صنفی کامیون‌داران اصفهان و حومه گفت: رانندگان هزینه بیمه تکمیلی خود را به صورت کامل به شرکت حمل و نقل پرداخت می‌کنند، اما آن‌ها به تمام مفاد قرارداد بیمه عمل نمی‌کنند. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

رضا بابایی پور رئیس انجمن صنفی کامیون‌داران اصفهان و حومه گفت: کامیون‌داران سال ۹۷ به افزایش قیمت بیمه‌ها، عوارض اتوبان‌ها، کمیسیون بالای باربری‌ها، هزینه بالای تعمیرات و قیمت بالای لوازم یدکی خودرو اعتراض کردند، اما متاسفانه پیگیری نشده و در سال ۱۴۰۰ همچنان شاهد این مشکلات هستیم.

او افزود: تمامی شغل‌ها در کشور به فعالیت کامیون‌داران بستگی دارد، وجدان قبول نمی‌کند کار را برای اعتراض تعطیل کنیم، با کمی توجه و رفع موانع از سوی دولت‌مردان، عمده مشکلات حل می‌شود تا حرکت بخش حمل و نقل تسهیل گردد.

رئیس انجمن صنفی کامیون‌داران اصفهان در پاسخ به این سوال که چه کسانی باید به مشکلات این صنف رسیدگی کند، گفت: امروز سرمایه‌داران حرف اول و آخر را می‌زنند، ما انجمن‌های صنفی هیچ دخالتی در قانون‌ها نداریم و حرف اول و آخر را شرکت حمل و نقل می‌زند.

او ادامه داد: رانندگان هزینه بیمه تکمیلی خود را به صورت کامل به شرکت حمل و نقل پرداخت می‌کنند، اما متاسفانه آن‌ها به تمام مفاد قرارداد بیمه عمل نمی‌کنند و رانندگان مشکل بیمه تکمیلی دارند.

بابایی پور گفت: کرایه‌ها افزایش یافته است، اما جوابگو نیست، یک کامیون اگر خراب شود هزینه‌های تعمیرش بالا است، حتی مالک باید کامیون خود را فراموش کند. امیدواریم، روزی صدای ما نیز شنیده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *