یک پاسخ

  1. مورد اینه که سالانه 3 میلیون بارنامه صادر میشه
    3 میلیون بارنامه یعنی 3 میلیون دردسر و نه تنها درآمد!!! هر بارنامه یک چالش
    1- اضافه بار
    2- کمسیون زیاد
    3- فرار بارنامه
    4- خسارت ناشی از حمل
    5- عدم پرداخت کرایه
    6- خواب در بازارچه ها
    7- مرجوع شدن کالا
    8- دروغ و فریبکاری (کارگر به کارفرما، راننده به مالک، گیرنده به فرستنده، شرکت حمل و نقل به سازمان، انجمن صنفی به بیمه تکمیلی و … البته اینها میتونه برعکس هم باشه )
    9 – بدون بار رفت یا برگشت
    10 – کم باری
    11- قاچاق کالا
    12- عدم ترخیص کالا
    13 – کرایه زیر قیمت
    16 – کرایه های گزاف
    17 – بارهای رانت شده
    18 – بومی گرایی و نارضایتی
    19- اختلاط بارها در هم
    20 – شرایط جوی
    21 – زیر ساختهای راهداری
    22- پلیس راه ها و …
    23 – تخلفات مربوط به اسناد حمل
    24 – تشکلها و همبستگی های صنفی و تضاد با یکدیگر
    25 – شرکتهای بیمه و مسئولیتهای مدنی
    26 – واسطه گران و دلالان بار
    27 – حمل و نقل فصلی
    28 – تغییر قیمتها ، دلار، سوخت
    29 – سیاستهای اقتصادی دولت در واردات و صادرات
    30 – بخشنامه های راهداری، انجمن رانندگان، انجمن کامیونداران، انجمن شرکت های حمل و نقل ، پلیس راهبر، کالای قاچاق ، تین نیوز، /امد نیوز،… هههه
    31- ناوگان فرسوده
    32 – قطعی اینترنت، تحریم اپل، ناز فرانت، دردسرهای بک اند، سرورهای آروان، زیر ساختها ….
    و یک دنیا چیز دیگه به نظر شما بازارگاهها چکار میتونن بکنند کدام یک از اینها در کنترل میتونه باشه

    یک گوشه کار رو بگیرید انشالله خدا هم کمک میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *