نماد سایت باروان

مرسدس بنز اکتروس L، جدیدترین و مجهزترین محصول در خانواده کامیون‌های اکتروس دایملر

مرسدس بنز اکتروس L، جدیدترین و مجهزترین محصول در خانواده کامیون‌های اکتروس دایملر محسوب می‌شود. این خودرو تجهیزاتی فوق‌العاده برای راحتی مناسب و کار آسان را ارائه می‌دهد. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

اکتروس L به چند سیستم دستیار رانندگی جدید مجهز است که نظیر آن را در کمتر خودروی سنگینی تاکنون دیده بودیم. برای مثال Active Sideguard Assist، ترمز خودکار را در هنگام گردش به چپ یا راست فعال می‌کند تا از ایجاد حوادث ناخواسته جلوگیری به عمل آید. سیستم Active Drive Assist 2 نیز ترمز اضطراری خودکار را در خود جای داده که در مواقع لزوم باعث توقف خودرو خواهد شد.

سیستم هوشمند کنترل کروز و انتقال قدرت Predictive Powertrain Control (PPC) یکی دیگر از نوآوری‌های مرسدس بنز اکتروس L‌ است که عملکرد کامیون را نسبت به گذشته بهینه می‌کند. این سیستم توپوگرافی مسیر و علائم جاده را درک می‌کند و از ترمزگیری بی‌دلیل، شتاب‌گیری‌های بیهوده و تعویض دنده‌های غیرضروری جلوگیری می‌کند. با استفاده از این سیستم، اکتروس می‌تواند تا سه درصد در بزرگراه‌ها و اتوبان‌های اصلی و تا پنج درصد در جاده‌های فرعی کمتر گازوئیل بسوزاند.

اتاق آکتروس L

اکتروس L با سه مدل اتاق به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از: StreamSpace ،BigSpace و GigaSpace که بیشترین حجم فضا را در نسخه گیگا در اختیار خواهید داشت. کابین این خودرو به عایق بهبود یافته مجهز است که مانع از ورود و خروج صدا و حرارت از اتاق کامیون خواهد شد. جایگاه راننده نیز برای راحتی بیشتر، 40 میلی‌متر نسبت به مدل قبلی پایین‌تر آمده است.

مرسدس با هدف افزایش راحتی راننده، تجهیزات رفاهی مختلفی را به کابین اکتروس L افزوده است. روکش صندلی‌های شیک، تشک راحت و صفحه لمسی در قسمت استراحت از جمله تجهیزات رفاهی این خودرو هستند که در صورت نیاز، می‌توان با انتخاب گزینه‌های بیشتری به رفاه کابین افزود.

منبع: خودروبانک

خروج از نسخه موبایل