نائب رئیس کانون شرکت‌های حمل و نقل کشور، گفت: انعقاد قرارداد جدید بیش از یک‌میلیون راننده کامیون و خانواده‌های آنها در موعد مقرر انجام می‌شود. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

رضا رستمی  با اشاره به اقدامات انجام شده برای تمدید قرار داد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال گذشته تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ قرار داد بیمه تکمیلی رانندگان پابرجاست و افراد می‌توانند از مزایایی آن استفاده کنند.

وی گفت: برای قرارداد جدید با تعدادی از شرکت‌های بیمه‌ای رایزنی‌ها انجام شده و جلساتی را برگزار کردیم و باید براساس قانون مناقصه آن برگزار شود.

نائب رئیس کانون شرکت‌های حمل و نقل کشور با اعلام اینکه در سال جاری بنا داریم پوشش‌های بیمه تکمیلی رانندگان را ارتقاء دهیم، افزود: بر اساس رایزنی اولیه حدود ۵۰ تا ۱۰۰ خدمات بهبود پیدا می‌کند.

رستمی اضافه کرد: در قرار داد انجام شده سال گذشته که روند آن همچنان ادامه دارد یک میلیون ۱۲۰ هزار راننده کامیون به همراه خانواده‌های آنها زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

وی درباره افزایش خدمات بیمه‌ای رانندگان کامیون،گفت: حمایت‌های بیمه عمر در شرایط عادی و حادثه حدود ۵۰ درصد افزایش یافته و در بحث هزینه‌های بیمارستانی و پاراکلینکی هم با افزایش ۵۰ تا ۸۰ درصدی را در دستور کار داریم.

رستمی با اعلام اینکه تلاش ما این است که تا پنجم مرداد قرار داد با بیمه‌ها منعقد شود،افزود: ادامه بیمه تکمیلی رانندگان پس از اتمام بیمه قبلی براساس روال قانونی انجام می‌شود.

وی درباره نحوه ثبت‌نام و مراجعه، گفت: رانندگانی که در گذشته در لیست بیمه‌ای قرار داشتند به صورت سیستمی در پروسه دریافت خدمات بیمه تکیملی قرار می‌گیرند و اطلاعات افراد جدید الورود هم در اختیار شرکت‌ بیمه‌ای طرف قرار داد گذشته شده و به اطلاع رانندگان متقاضی از طریق سایت‌های اطلاع رسانی مرتبط با رانندگان قرار می‌گیرد.

نائب رئیس کانون شرکت‌های حمل و نقل کشور در ارتباط با بحث انتقال بار بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: روزانه بین دو هزار و ۴۰۰ تا ۲ هزار ۸۰۰ دستگاه بین استان‌ها بارگیری می‌شود و با هماهنگی‌های انجام با سازمان راهداری همه شرکت‌های استان‌ها مکلف شدند که کامیون اعزام کنند.

رستمی یادآور برای تشویق رانندگان هم با سازمان صمت هماهنگ شده که نسبت به تامین لاستیک و روغن اقدام کنند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *