با دستيابی به دانش فنی، تولید با کیفیت و عملیاتی نمودن موفق ” سنسور وزن بار خودرویی آنلاین ” که توسط شرکت دانش بنیان سامانه ساز دلفین آپادانا انجام گردید، امکان بهره برداری گسترده این محصول در صنعت حمل و نقل کشور مهیا شد.

معاون حمل و نقل وزیر شهرسازی در بازدید از نحوه عملکرد سنسور وزن بار خودرویی آنلاین که بر روی ناوگان بزرگ عملیاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نصب و بیش از ۴۲ ماه در حال بهره برداریست ابراز امیدواری کرد که با تاکید بر حمایت از تولید داخلی و خروجی های موفق این محصول، ضمن خودکفایی کشور در این حوزه استفاده آن در سطح ملی امکان پذیر است.

مهندس زیاری مدیر کل کسب و کار سازمان ایرانسل که در این بازدید حضور داشت گفت :

در آینده نزدیک با همکاریهای مشترک شرکت سامانه ساز دلفین آپادانا و ایرانسل شاهد فضای جدیدی در راستای توسعه فناوری های جدید در صنعت حمل و نقل کشور و سامانه های مدیریت ناوگان خودرویی خواهیم بود.

در این بازدید کارشناسان مربوطه ضمن بیان شرح امکانات و نحوه دستیابی به دانش فنی محصول مذکور که بیش از ۴ سال به طول انجامید، به روش های پشتیبانی، گارانتی و توزیع آن در کشور اشاره نمودند.

لازم بذکر است این سنسور به غیر از ناوگان بزرگ خودرویی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیگر ناوگان های خودرویی سازمان های بخش خصوصی و دولتی کشور در حال بهره برداری است.

منبع : سامانه ساز دلفین آپادانا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *