شرح وظایف و مسئولیتها:
✅ شناسایی فرصتهای توسعه تجارت از طریق مشارکت و جذب مشتریان جدید با استفاده از راهکارهای نوین و خلاقانه
✅ مدیریت روابط با مشتریان
✅ تجزیه و تحلیل اطلاعات کسب و کار و بازار، جهت تعیین استراتژیهای شرکت
✅ شناخت قوانین و مقررات موجود در زمینه حمل و نقل
✅ انجام مذاکرات با مشتریان جهت عقد قرارداد و تسهیل موانع موجود در این راستا
✅ تعیین KPI های دپارتمان جهت مانیتور کردن وضعیت موجود و تعیین چارچوبهای گزارشات مدیریتی
✅ ارزیابی وضعیت بازار و رقبا و تعریف برنامه ها و استراتژیهای توسعه بازار
✅ پیش بینی موانع و ریسکهای مرتبط با توجه به تحلیل وضعیت بازار و شرکت و ارائه راهکارهای پیشگیرانه

شرایط احراز:
⚜️حداقل 10 سال سابقه در زمینه بازرگانی و 5 سال سابقه در زمینه مدیریت بازرگانی
⚜️مهارتهای مذاکره قوی
⚜️ توانایی مدیریت تیم در شرایط کاری تحت فشار
⚜️ توانایی بازنگری و تغییر در برنامه و اولویتها با توجه به اهداف سازمان
⚜️ توانایی بالا در رهبری و مدیریت تیم
⚜️برخورداری از روحیه مربیگری و توجه به توسعه افراد تیم
⚜️ تواناییهای پیشرفته حل مسئله
⚜️نتیجه گرا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *