نرخ شاخص تن کیلومتر با افزایش از مبلغ 2400 به مبلغ 3136  ریال به روز رسانی شد و از تاریخ 9 اردیبهشت ماه امسال به صورت متمرکز و ستادی در سامانه مدیریت کنترل بارنامه اعمال می شود. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

 غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای خطاب به مدیران کل استانی این سازمان از بروزرسانی شاخص حمل کالا بر اساس تن کیلومتر خبر داد.

دغاغله تاکید کرد: با توجه به درخواست تشکل های صنفی رانندگان مبنی بر ضرورت نرخ حمل بر اساس تن کیلومتر مطابق قسمت « ب» بند «10» مصوبه شماره 209 شواری عالی هماهنگی ترابری کشور با در نظر گرفتن هزینه های موثر در نگهداری و فعالیت ناوگان از طریق استعلام از تشکل های صنفی ذیربط، جلسه کمیته راهبری حمل و نقل کالا با موضوع فوق برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس نرخ شاخص 3136 ریال به ازای هر تن-کیلومتر با همراهی تشکل های صنفی یاد شده و مدنظر قرار دادن وضعیت معیشتی مردم و شرایط اقتصادی کشور، تعیین شد.

به گفته دغاغله این نرخ از تاریخ 9 اردیبهشت ماه امسال به صورت متمرکز و ستادی در سامانه مدیریت کنترل بارنامه اعمال می شود.

این به‌روز‌رسانی در اپلیکیشن هوشمند حمل بار باروان نیز اعمال شد. برای دسترسی به جدیدترین نرخ بارها با شاخص 3136 ریال تن کیلومتر آخرین نسخه باروان را دانلود کنید.

شاخص 3136 تن کیلومتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *