تسلا دست روی دست نمی‌گذارد تا ببیند کامیون‌های برقی مانند Hummer EV و Rivian R1T با ویژگی‌های منحصربه‌فردشان مشتریان را به سمت خود روانه می‌کنند. از این رو، تسلا سایبرتراک را در خط تولید خود قرار خواهد داد. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

ایلان ماسک اعلام کرده که تسلا در حال افزودن کنترل فرمان چرخ عقب به سایبرتراک است تا با چابکی بالا به مانور EV کمک کند. به عبارت دیگر، این فناوری را باید یک پاسخ جانانه به خودروهای “حالت خرچنگ” هامر و “چرخش مخزن” R1T به حساب آورد.

ماسک همچنین می‌گوید طراحی Cybertruck دقیقا همان چیزی خواهد بود که در نوامبر 2019 معرفی شد؛ اگرچه او با طعنه اشاره کرده که تکنولوژی‌های بزرگ دیگری نیز در دست ساخت است. این تراک اواخر سال 2021 وارد مرحله تولید می‌شود.

سایبرتراک

سایبرتراک با استاندارد کامیون های بزرگ

کنترل فرمان چرخ عقب ممکن است کاملا ضروری باشد. سایبرتراک حتی استانداردهای کامیون بزرگ را نیز دارد. البته اگر به سختی بتواند از یک پارکینگ خارج شود، فروش آن بسیار سخت خواهد بود.

علاوه بر این، رقبایی مانند GMC ، Rivian و Ford همه کامیون‌های برقی را تولید می‌کنند که ممکن است با مجموعه ویژگی‌های تسلا مطابقت داشته باشد یا در برخی مواقع، آنها را شکست دهد. تسلا در صورت عدم بروزرسانی فناوری، با خطر از دست دادن برخی مشاغل روبه‌رو است.

منبع:برترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *