نماد سایت باروان

برگزاری نشست رسانه ای رونمایی از نسخه ویژه باروان با حضور خبرنگاران

برگزاری نشست رسانه ای رونمایی از نسخه ویژه باروان با حضور خبرنگاران

به گزارش باروان؛ صبح روز سه شنبه 22 مرداد ماه  نشست رسانه ای رونمایی از نسخه ویژه باروان با حضور جمعی از خبرنگاران انجام شد.

در این نشست دکتر صابر فاضل مدیر عامل شرکت دانش بنیان باروان؛ پنجره واحد هوشمند حمل و نقل کالا و مشاور فنی و علمی کانون سراسری کامیونداران کل کشور و همچنین نماینده ویژه کانون در تدوین طرح ملی تن بر کیلومتر؛ در جمع خبرنگاران به میزبانی مجمع شرکت های دانش بنیان حاضر شد.

بروز رسانی های جدید اپلیکیشن باروان سه دسته کلی تغییرات را شامل می شود

در این رونمایی نماینده کانون کامیوندارن؛ از تغییرات جدید اپلیکیشن باروان نام برد که می توان به طور کلی آن ها را در سه دسته نام برد:
تغییرات زیر ساختی که از جمله آن امکان اتصال رانندگان با اینترنت بسیار ضعیف مانند ۲G به سرور‌های باروان جهت استفاده از امکانات آن می باشد. در نسخه پیشین باروان همانند دیگر اپلیکیشن های موجود در بازار، این نیاز با اینترنت پر سرعت برآورده می شد و رفع این اشکال یکی از دلایل ایجاد تغییرات در اپلیکیشن باروان بود.
دسته دوم تغییرات ظاهری و تغییراتی از جنس تجربه ی کاربر و یا UX می باشد. بر اساس نیازهایی که از کاربران شناسایی شد و تجربه کاربری رانندگان خودروهای سنگین ، اپلیکیشن باروان به طور کامل بازطراحی شد و امکانات پرکاربرد در دسترس سریع رانندگان قرار گرفت.
در دسته سوم تغییرات، امکانات جدید اپلیکیشن باروان ارائه شد. از جمله ی این امکانات می توان به سالن های اختصاصی اعلام بار کشور اشاره نمود. به این صورت که رانندگان علاوه بر اینکه می توانند سالن عمومی باروان و بارهای اختصاصی خود را رویت نمایند می توانند در نسخه جدید اپلیکیشن ، در سالن هایی مانند سالن اعلام بار سیمان کشور، سالن های ماشین های یخچالدار و یا سالن های محلی مثل سالن زرین شهر و یا سالنهایی که به صورت خصوصی در قسمت های مختلف کشور و با مدیریت انجمن های کامیونداران و یا انجمن های شرکت های حمل و نقلی در حال اداره شدن می باشند امکان عضویت دارند و می توانند بارهای اختصاصی آن ها را مشاهده و پذیرش کنند.
وی تصریح کرد: از جمله بروزرسانی های دیگر بهینه سازی صفحه تن کیلومتر می باشد به این ترتیب که رانندگان، ساده تر می توانند قیمت تن کیلومتر را استعلام نمایند. استعلام بیمه نامه صفحه دیگری است که به امکانات اپلیکیشن اضافه شده است که از طریق سرویسی که با همکاری بیمه مرکزی کشور راه اندازی شده است رانندگان می توانند به وسیله ی آن بیمه نامه های خود را استعلام نمایند و از صحت و عدم جعلی بودن آن اطمینان پیدا کنند.
ایشان در ادامه از راه اندازی محاسبه نرخ کرایه توسط راننده اظهار نمودند. در این امکان هنگامی که راننده وارد مجموعه شرکت حمل و نقلی می شود برای اطلاع از عددهای صحیح و قانونی که داخل بارنامه ثبت شده است که دانستن آن مستلزم اطلاع از یکسری فرمول های پیچیده است، می توانند براحتی از طریق وارد کردن دو تا سه عدد ورودی از کلیه اعداد قانونی ثبت شده در بارنامه خود مطلع شوند.
خدمات دیگری هم از جنس خدمات آموزشی و جانبی، داخل اپلیکیشن باروان ارائه شده است که رانندگان می توانند با مراجعه به آن، از آنها استفاده کنند
به طور خلاصه استعلام رایگان نرخ تن بر کیلومتر، سالن اعلام بار مجازی سراسری، مبدع سالن های تخصصی اعلام بار، مجری نوبت دهی الکترونیکی سالن های اعلام بار فیزیکی کشور، اولین نرم افزار تحت وب صدور بارنامه آنلاین، اولین ارائه دهنده سیستم تخصصی حسابداری حمل و نقل، اولین بستر ارائه سخت افزار ردیاب خودرو برای ناوگان ملکی کشور، تشکیل اولین کنسرسیوم سراسری حمل و نقل کشور از جمله ویژگی های نسخه جدید اپلیکیشن باروان می باشد.

مسابقه بزرگ «جام کرامت رانندگان» برگزار می شود

همچنین در این گردهمایی سرکار خانم زهرا کیانی رئیس کمیته خودروهای سنگین کشور و اولین راننده خانم حمل بارهای فوق سنگین کشور، پایه گذار اولین کمیته خودروهای سنگین در رشته اتومبیلرانی کشور از اولين دوره مسابقات رالي خانوادگي خودروهای سنگین کشور با عنوان «جام کرامت رانندگان» که در روز جمعه ساعت ۱۶ که از مبدا میدان استاندارد کرج که با همکاری و حمایت باروان؛ پنجره واحد هوشمند حمل و نقل کالا  برگزار خواهد شد؛ خبر داد.

مجموعه باروان در نظر دارد  تا با برگزاری این رویداد علاوه بر ارتقای مهارت های حرفه ای و فنی، گامی در جهت ترویج امید و روحیه نشاط و پویایی در جامعه رانندگان و وابستگان ایشان و نیز ارتقاء جایگاه حرفه ای و اجتماعی رانندگان خودروهای سنگین کشور برداشته باشد.

 

انتشار خبر این نشست در خبرگزاری های فارس، ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، پورتال حمل و نقل، خبر ایران، فصل اقتصاد، امتداد نیوز و …

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل