مقاله علمی پژوهشی باروان در هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک برگزیده شد

نتایج داوری مقالات هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک از سوی هیات علمی کنفرانس اعلام شد. به گزارش هیات اجرایی کنفرانس، پس از اتمام فرآیند داوری مقالات، مقالات پذیرفته شده برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر ، مشخص و در سایت کنفرانس قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، مقاله باروان با عنوان «سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار به صورت زمینی» برگزیده شده و به صورت سخنرانی در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه می گردد.

نظر مدیرعامل مجموعه باروان درباره ی کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل

صابر فاضل مدیر عامل باروان ضمن اعلام این خبر گفت: هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در روزهای ۲۹-۳۰ بهمن ۱۳۹۶ با هدف رشد و توسعه صنعت حمل و نقل کشور و شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های علمی و پژوهشی موفق‌ در صنعت حمل و نقل برگزار شده و در پایان آن از برگزیدگان در زمینه‌های مختلف صنعت حمل و نقل تقدیر می شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه باروان برای ارتقاء دانش در این حوزه اشاره و افزود: پس از ساعت ها کار کارشناسی در حوزه بررسی شیوه های رایج قیمت دهی حمل بار در کشور، متخصصین باروان موفق به ابداع سیستم آنلاین تعیین نرخ حمل بار جاده ای بر اساس شاخص های علمی متناسب با بسترهای حمل و نقل کشور شدند که ثمره این زحمات شبانه روزی در قالب مقاله عملی پژوهشی در کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل ارائه و از سوی هیأت عملی کنفرانس در بخش برگزیده شد.

رویکرد باروان در حوزه ی حمل و نقل جاده ای کشور

صابر فاضل ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز، گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم. او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: هدف ما تحول در حوزه حمل و نقل کشور با استفاده از هوشمندسازی سیستم حمل و نقل و بهره گیری روز افزون از فناوری های اطلاعات و ارتباطات است.

اهمیت کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

شایان ذکر است هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک هر ساله در سطح بین المللی و با حضور پژوهشگران، متخصصان و فعالان داخلی و خارجی صنعت حمل و نقل، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه تبادل نظر، تولید علم و ارائه تازه ترین محصولات پژوهشی و مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک و همچنین معرفی محصولات داخلی مرتبط با سیستم های هوشمند و اختراعات و نو آوری ها در زمینه حمل و نقل و ترافیک شناخته می‌شود و نقش مهمی در رشد و توسعه صنعت حمل و نقل کشور دارد.

برگزاری سالانه ی کنفرانس

این رویداد هرساله در گروه‌های مختلف، بهترین مقالات و دستاوردهای عملی پژوهشگران را با رای هیأت علمی به عنوان برگزیده انتخاب و در روز برگزاری کنفرانس به برترین مقالات تندیس اهداء خواهد کرد.  نهایی را معرفی و به آنها تندیس برترین دست آوردهای مرتبط با ارتقای دانش و توسعه فن آوری های نوین این حوزه را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در میان متخصصان، اندیشمندان و فعالین صنعت حمل و نقل اهدا می‌کند.

گفتنی است این کنفرانس از تاریخ ۲۹ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ با حضور ده ها نفر از متخصصان، پژوهشگران و فعالان داخلی و خارجی در عرصه صنعت حمل و نقل به میزبانی تهران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

لیست مقالات پذیرفته شده هر دو گروه در سایت کنفرانس به نشانی ictte.ir  قرار گرفته است.

لینک دانلود مقاله: سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار به صورت زمینی

لیست مقالات سخنرانی پذیرفته شده

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *