به منظور شفاف سازی نقش بازارگاه ها و تبیین جایگاه آنها در بازار حمل و نقل جاده ای کشور که زمینه تصمیم گیری بهتر سایر عوامل فعال مانند شرکت های حمل و نقل را جهت همکاری یا رقابت با آنها روشن می سازد، جدول دسته بندی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل کشور ارائه شد:

 

انواع بازارگاه الکترونیکی از نظر سازمان راهداری

هم‌چنان‌که در دسته بندی اعلامی از سوی سازمان محترم راهداری قابل مشاهده است؛ «باروان» به عنوان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار بر ثبات نقش­ آفرینی شرکت های حمل و نقلی به عنوان یکی از اضلاع حمل و نقل جاده ای کالا در کشور، تأکید دارد.

بازارگاه‌های الکترونیکی حمل‌و‌نقل جاده‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *