نماد سایت باروان

نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام سیستمی و غیر حضوری است

نوبت دهی الکترونیکی

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) سیستمی و غیر حضوری است و به مراجعه حضوری رانندگان نیاز نیست. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

فواد غزیعلی بیان کرد: نوبت دهی برای حمل بار به صورت سیستمی انجام می شود و رانندگان از طریق سامانه پیامکی که به آنها اطلاع رسانی شده و یا استفاده از نرم افزار “گپ” این کار را  انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه در خصوص نوبت دهی هیچ تبعیضی بین رانندگان بومی و غیر بومی وجود ندارد، افزود: زمان نوبت رانندگان از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود و در صورتی که در تاریخ تعیین شده در پایانه بار حضور نداشته باشند، نوبت آنها  باطل می‌شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: رانندگان از طریق سامانه پیامکی و یا برنامه “گپ” می توانند خدماتی همچون نوبت دهی مجازی، مشاهده بارهای سالن اعلان بار بر اساس نوع بارگیری، اولویت بندی و انتخاب بارهای مورد نظر از فهرست سالن بر اساس انواع فیلتر، اضافه کردن ناوگان جدید و تغییر بارگیر ناوگان، مشاهده فعال وضعیت فعال بودن کارت هوشمند و دریافت بخشنامه ها، اخبار و پیامک های پایانه بار دریافت کنند.

تفکیک سالن های بار بومی ربطی به دریافت نوبت بار ندارد

غزیعلی ادامه داد: برای تسهیل در روند بارگیری، سالن‌های بار براساس شهرهای بومی خوزستان تفکیک شده‌اند اما این مساله هیچ ارتباطی با دریافت نوبت بار ندارد.
وی افزود: پایانه بار بندر امام خمینی(ره) از چهار سالن اعلام بار برخوردار است که برای رفاه حال رانندگان هشت دستگاه مانیتور ۷۵ اینچ، چهار دستگاه کولر ۶۰ هزار و ۱۵۰ صندلی فرودگاهی با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در آنها جانمایی شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: کرایه حمل بار بر اساس تن کیلومتر محاسبه می‌شود که در اردیبهشت امسال بر اساس مصوبه شورای عالی ترابری این نرخ به روزسانی شده است.

مجتمع بندری امام خمینی (ره) یکی از بنادر مهم کشور است که در جنوب استان خوزستان واقع است. این بندر با ۳۸ اسکله فعال به طول هفت کیلومتر بزرگترین بندر فعال ایران است. اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در بندر امام خمینی (ره) مستقر است.

خروج از نسخه موبایل