در 11 ماه نخست سال میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۳۶۵ هزار و ۸۰۸ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۳۰۵ هزار و ۳۸۷ تن بوده است .

 پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در یازده ماه نخست سال ۱۳۹۹ شاهد تردد بیش از ۱۲۷ هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری بود . مشروح خبر را به گزارش از باروان می خوانید.

 

میزان تردد کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و جلفا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت : در این مدت بیش از ۷۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۴۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده است .

اورجعلی علیزاده افزود : در این مدت  تردد کامیون های ایرانی ۱۶ درصد در مرز نوردوز و ۳۸ درصد در مرز جلفا نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است . همچنین در مدت ذکر شده میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۸۰۰ هزار و ۴۶۳ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۶۷ هزار و ۳۴۸ تن بوده است .

 

میزان ترانزیت از مرزهای استان آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : در همین مدت نیز میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۳۶۵ هزار و ۸۰۸ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۳۰۵ هزار و ۳۸۷ تن بوده است .

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت و محدودیت تردد مسافر در این مرزها میزان تردد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصد کاهش داشته است.

منبع: پرتال حمل و نقل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *