رانندگان عزیز باروان در روز فقط قادر به مشاهده جزئیات کامل یک بار میباشند.

اگر تمایل به دیدن بارهای بیشتری داشته باشند میتوانید با خرید بسته جزئیات تمام بارها را مشاهده کنید.

مراحل خرید بسته های باروان به صورت زیر خواهد بود.

 

خرید بسته

15 پاسخ

    1. در حال حاضر به شکل سنتی، رانندگان با مراجعه به باربری های متعدد، مراجعه به دلالان مختلف، تماس ها و پیامک های متعدد، چرخیدن در گروه های مجازی، رو زدن به این و آن و … متحمل هزینه های مختلف اعم از تردد خالی و استهلاک ماشین و مصرف بیهوده سوخت، دوری از خانواده، اتلاف وقت و سرگردانی می شوند یا در بعضی مبادی روزهای متعدد معطل باشند و بخوابند تا بار مناسب خود را پیدا کنند و آن موقع این سوال پیش می آید که آیا حمل آن بار به صرفه هست یا نه؟ آیا انصاف و قانون در حق راننده رعایت می شود یا خیر و … !!!

      خب در طول سال بطور متوسط این قضیه چقدر هزینه پنهان به راننده تحمیل می کند؟! هزینه ای که رانندگان عموماً به آن توجه ندارند. در کنار این مسئله بغرنج، شما هزینه تردد های یکسر خالی و اصطلاحاً بدون بار در مسیر برگشت را هم به آن اضافه کنید که چقدر به ضرر عمر و وقت راننده است و باعث استهلاک خودرو، آلودگی هوا، ترافیک و … می شود!
      با توجه به اینکه در مبنای فرمول تن کیلومتر، هزینه استارت و تردد یک تریلی در یک کیلومتر مبلغی بیش از چند صد هزار تومان در نظر گرفته شده است شما محاسبه کنید سرجمع این هزینه های پنهان برای یک راننده در طول سال یا ماه چقدر است؟!!!

      علاوه بر اینها شما به یک لیفتراکی، به یک باسکولی و … انعامی چند ده هزارتومانی پرداخت می کنید فقط برای حمل یک محموله!!! آن وقت برای یک ابزار جامعی که این همه امکانات برای شما تدارک دیده و آن همه مزیت و شفافیت برای شمای راننده فراهم آورده و کارتان را ساده کرده اظهار ناراحتی و تبختر می کنید. هیچ اصراری نیست که از اپلیکیشن جامع باروان استفاده کنید، هر عاقلی در این ماجرا می داند که کار صحیح چیست!

      برعکس نظر شما، باروان بهترین و منصفانه ترین شیوه درآمدی را در پیش گرفته است. راننده می تواند با صرف هزینه ای ناچیز بسته مشاهده بار دلخواه خود را خریداری کرده و در سامانه سراسری باروان برای مدتی مشخص هر تعداد باری را از هر جایی که مایل است مشاهده، انتخاب و سپس حمل کند بدون این که هزینه اضافی نظیر کمیسیون و … پرداخت کند. چه یک بار و چه صد بار حمل کند هیچ هزینه ای بر او تحمیل نخواهد شد. به عنوان مثال بسته ماهیانه باروان فقط 25 هزار تومان می باشد و یک راننده با توجه به میزان فعالیت حرفه ای خود می تواند در طول ماه با مشاهده هزاران بار از مبادی مختلف و انتخاب از بین آنها، موفق به دریافت و حمل 5 تا 10 بار بشود بدون اینکه ریالی اضافه تر پرداخت کند.

      شما این روش را مقایسه کنید با شیوه ای که متأسفانه برخی اتخاذ کرده اند و آن درآمد از محل کمیسیون است. در آن روش راننده برای دریافت و حمل هر بار باید کمیسیونی علاوه بر کمیسیونی که به باربری می دهد بپردازد، یعنی دو بار کمیسیون بدهد و این همان کار غلطی است که هم باروان مخالف آن است و هم قانون. در این شیوه غلط که متأسفانه بخاطر غفلت رانندگان رایج شده، شما به ازای دریافت و حمل هر بار، علاوه بر کمیسیون باربری مبلغی اضافه مثلاً 100 هزار تومان باید پرداخت کنی، فقط برای یک بار!!! حالا اگر در طول ماه 5 بار دریافت کنی باید حداقل 500 هزار تومان ماهیانه هزینه کنی !!!

      کدام شیوه عاقلانه است؟
      روش سودجویانه دریافت کمیسیون اضافه، شیوه سنتی و یا
      روش باروان؟

  1. سلام باروان برنامه خیلی خوبی است امازیادکارائی ندارد

  2. میخواهم اعلام با تمام مناطق رود اشته باشم چجوری این کارروبکنم

  3. سلام.من با شماره خودم ولی با مشخصات برادرم که کامیون ایسوزو ۳ تن داره ثبت نام کردم.برای اینکه بدونم بارهایی که مناسب این کامیون هست و استانهایی که میتونم در آن به حمل و نقل مشغول باشم،چطوری باید فیلتر کنم

    1. راننده عزیز سلام
      از صبر و شکیبایی شما ممنونیم
      باروان مجهز به سالن اعلام بار سراسری و اختصاصی میباشد پس از بررسی سالن های اعلام بار در صورت نبودن بار مورد نظر از قسمت منو اصلی باروان (لوگو باروان در پایین صفحه اپلیکیشن) قسمت درخواست بار، درخواست خود را ثبت کنید
      و همچنین در هر مرحله در صورت بروز مشکل با پشتیبان باروان تماس حاصل فرمائید 031429924

    1. راننده عزیز سلام
      از صبر و شکیبایی شما ممنونیم
      باروان مجهز به سالن اعلام بار سراسری و اختصاصی میباشد پس از بررسی سالن های اعلام بار در صورت نبودن بار مورد نظر از قسمت منو اصلی باروان (لوگو باروان در پایین صفحه اپلیکیشن) قسمت درخواست بار، درخواست خود را ثبت کنید
      و همچنین در هر مرحله در صورت بروز مشکل با پشتیبان باروان تماس حاصل فرمائید 031429924

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *