نماد سایت باروان

بهمن دیزل مدعی است کامیون امپاور رقیب کامیون‌های اروپایی می‌شود

کامیون امپاور

«بهمن دیزل» به زودی کامیون امپاور را به تولید انبوه رسانده و به بازار مصرفی عرضه خواهد کرد. این شرکت مدعی است که محصول ذکر شده از سری محصولات کشنده پرقدرت با طراحی و امکانات مدرن و پیشرفته است. باروان شرکت هوشمند حمل بار به مشروح این خبر می‌پردازد.

امپاور رقیب اروپایی‌ها

 طبق ادعای بهمن دیزل، امپاور یکی از کامیون‌های مدرنی است که در کشور تولید خواهد شد. این محصول قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی بوده و به استانداردهای روز دنیا مجهز است. داشتن موتور پرقدرت کامینز با ۵۰۰ اسب بخار، گیربکس اتوماتیک ۱۲ سرعته زد اف آلمان، داشتن قوای محرکه مناسب، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم ترمز هوشمند اضطراری و مواردی از این قبیل از امکانات این محصول است. این محصول همچنین بخاری و کولر درجا، سانروف برقی، سیستم مولتی مدیا و سیستم رهیاب، تریم مناسب و همچنین فضای خواب برای دو نفر را نیز دارد.

بهمن دیزل چندین سال است که با تولید محصولات ایسوزو و طراحی و تولید اکامیونت شیلر، در ابعاد ۶ و ۸ تنی، مینی بوس پگاسوس و ساخت محصولاتی برای انواع کاربری‌ها اعم از یخچالی، آتش نشانی و مواردی این چنینی توانسته سهم ۶۰ درصدی بازار را از آن خود کند.

توجه به خدمات پس از فروش برای رضایت مشتریان

بهمن دیزل همواره به خدمات پس از فروش متمایز و مناسب توجه داشته و در این خصوص نیز رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. این مجموعه در حوزه خدمات پس از فروش سال گذشته هم رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

اواخر سال گذشته شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران آخرین ارزیابی‌های خود را از خودروهای سنگین تولید داخل انجام داد و در این ارزیابی کامیونت ان پی آر ۷۵ کا، دارای چهار ستاره کیفی، یک ستاره کیفی دیگر از شرکت بازرسی دریافت کرد و در جمع سه خودروی دارای پنج ستاره بهمن دیزل قرار گرفت. پیش از این کامیونت ان ام آر ۸۵ ای و مینی بوس سحر پنج ستاره کیفی را به دست آورده بودند.

کامیونت ذکر شده دارای موتور ۵/۲ لیتر ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و تزریق مستقیم مجهز توربو شارژ و اینترکولر است. این محصول سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترلگرهای الکترونیکی جهت حفظ تعادل در سطوح لغزنده را هم دارد.

بهمن دیزل از سال گذشته فرآیند افزایش کیفی محصولات خود را آغاز کرد و در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی محصولات این کشور در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفتند. این مجموعه بر روی افزایش سطح کیفی خودروهای مسافربری، مینی بوس شیلر، کامیونت شیلر و ایسوزو ان پی آر ۷۵ ام در حال کار است. البته محصولات مذکور دارای چهار ستاره کیفی بوده و بهمن دیزل برای پنج ستاره شدن آن‌ها تلاش می‌کند.

منبع: کاماپرس

خروج از نسخه موبایل