به گزارش روابط عمومی باروان، گردهمایی شهرداران استان اصفهان روز یکشنبه 30 تیرماه 1398 با حضور مسئولین ارشد شهرستان و شهرداران استان اصفهان در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان برگزار شد.

این همایش با حضور کلیه شهرداران استان اصفهان با هدف هماهنگی و هم اندیشی مبتنی بر اهداف قانون مدیریت جامع شهری تشکیل شد و مباحث مهمی در حوزه وظایف شهرداران در خصوص مدیریت شهری، خدمات شهرداری و استفاده از محصولات و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این گردهمایی، آقای دکتر صابر فاضل، مدیرعامل باروان به نکات مهمی در ضرورت نگاه جدید به ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری اشاره نمود.

دکتر فاضل نسبت به استفاده از رویکردهای نوین در ارائه خدمات حوزه حمل و نقل اعلام داشت: با توجه به اطلاعات موجود در حوزه حمل و نقل کالا در کشور، ظرفیت حمل و نقل کالای درون شهری دو برابر حمل و نقل برون شهری است و این فرصت خوبی است که شهرداران از نگاه سنتی به مدیریت خدمات شهری و نگاه درآمدی صرف خارج شده و با فراهم سازی زیرساخت های کم هزینه مبتنی بر فناوری های نوین به تسهیل و تسریع ساز و کارهای حمل و نقل کالا در شهرها پرداخته و با سازماندهی این حوزه مهم و زیربنایی، از قبل خدمات کارآمد و نوین به سمت درآمد پايدار پيش روند.

فاضل در ادامه از آمادگی شرکت دانش بنیان ایده آوران ارتباطات فهام ایرانیان جهت کمک به توسعه این زیرساخت های فناورانه در حوزه حمل و نقل دورن شهری استان خبر داد و گفت: اگر اراده ای جهت سرمایه گذاری و ساماندهی این امر وجود داشته باشد قطعاً به توسعه شهرهای استان منجر خواهد شد و نقش فعالی در کاهش ترافیک شهری و آلودگی محیط زیست ایفا خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *