نماد سایت باروان

باروان، دانش بنیانِ صنعتی شد

باروان دانش بنیان صنعتی شد

بر اساس بررسی های مجدد صورت گرفته توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان (وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) شرکت ایده آوران ارتباطات فهام ایرانیان با محصول «باروان» به عنوان «شرکت دانش بنیان صنعتی» ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی باروان، در طول چندین ماه روند بررسی و ارزیابی مجدد مستندات و دستاوردهای دانشی مختلف این شرکت هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بکارگیری فرآیندهای تحقیق و توسعه و نوآوری های خلاقانه و طی انجام بازدیدهای حضوری و مصاحبه کارگروه ارزیابی موسسات و شرکت های دانش‌بنیان با مدیران و تیم تحقیق و توسعه شرکت، سرانجام محصول دانشی «باروان؛ سامانه هوشمند حمل بار» به عنوان کالای دانش‌بنیان صنعتی ارتقاء پیدا کرد.

بسیار خرسندیم که تحت عنایات الهی و با همت و تلاش روز افزون مجموعه علمی و صادق باروان و در سایه اعتماد، همدلی و حمایت رانندگان و کامیونداران عزیز کشور به این دستاورد نائل آمدیم. ضمن تشکر و قدردانی از همه این عزیزان، این دستاورد مهم را به جامعه خدوم حمل و نقلی کالای کشور نیز تبریک گفته و امیدواریم با تدام و پیوستگی این تلاش، اعتماد و همدلی گامهای ایجاد تحول بنیادین و دانشی در صنعت حمل و نقل جاده ای کالای کشور هر چه زودتر محقق شود.

گفتنی است شرکت های دانش بنیان، به منظور هم‌افزایی علم و ثروت و نیز توسعه اقتصاد دانش‌محور در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می‌گردند. وجه مشترک همه شرکت‌های دانش‌بنیان برخورداری از سطح بالای فناوری است.

در همین راستا، باروان به عنوان پنجره واحد حمل و نقل جاده ای کالای کشور، بر مبنای یک طراحی پیچیده و سنگین سعی می کند ارتباط مستقیم و شفافِ تحت نظارت قانون را میان اضلاع مختلف حمل و نقل اعم از رانندگان، کامیونداران، صاحبان بار و شرکت های حمل و نقلی و نیز مراجع قانونی و بالادستی برقرار کند و به این شیوه کسب و کار هر فعال حمل و نقلی را در سراسر کشور توسعه ببخشد. هدف ما ایجاد ارتباطی سیال و ضابطه مند میان فعالان حمل و نقل است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از فعالیت خود سود ببرند و به دیگران نیز کمک کنند و از برایند این ارتباط تجاری سالم، ساده و مدرن، صنعت حمل و نقل کشور شکوفا گردد.

این تعامل نوین تا به امروز میان بسیاری از رانندگان، صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقلی برقرار شده است.

برخی از مهمترین امکانات و مزیت های باروان عبارتند از:

باور ما این است که امروز، باروان به واقعیتی جدایی ناپذیر از حمل و نقل کشور تبدیل شده است و حل ابرچالش های صنعت حمل و نقل جاده ای کالا را با کمک فعالان و دلسوزان این صنعت، رسالت راستین و همیشگی خود می داند. ما همه تلاشمان را برای رسیدن به آن روز می‌کنیم.

از همه شما همراهان گرامی باوران کمال سپاس را داریم که با نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان به پیشرفت و توسعه باروان کمک می کنید، امیدواریم همچون گذشته باروان را از خودتان بدانید و اطمینان داشته باشید که رضایت خاطر یکایک شما باروانی های عزیز در سراسر کشور و حل چالش های حمل و نقل کشور مبنای همه تصمیمات ما خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل