نماد سایت باروان

اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر راه اندازی شد

اپلیکیشن برای رانندگان
با هدف دسترسي سريع و آسان به اطلاعات اسناد حمل كالا و جابه جايي مسافرو تأمين رضايتمندي و رفاه رانندگان، اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر با عنوان “راهبران حمل و نقل ” راه اندازی شد.
 به گزارش باروان به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،  حسين متولي حبيبي مديركل دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت : در این اپلیکیشن تمامی سند های صادره بارنامه ،  راهنامه ،  تردد از مرز و صورت وضعیت یک سال اخیر هر راننده و ناوگان به صورت برخط با جزئیات قابل مشاهده مي باشد.
 وی خاطر نشان کرد : در مراحل بعدی تکمیل این اپلیکیشن مقرر است امکان مشاهده میزان سوخت تخصیص یافته به ناوگان در دوره جاری ، مشاهده حواله های لاستیک دریافتی تا کنون ،  ثبت درخواست حواله جدید لاستیک و مشاهده جریمه خودکار ناوگان به‌دلیل عدم دریافت اسنادحمل در اپلیکیشن مذکور راه اندازی مي گردد .
گفتنی است رانندگان و مالكان ناوگان كه داراي شماره همراه معتبر ثبت شده در سامانه كارت هوشمند هستند، مي توانند با عنوان “راهبران حمل و نقل ” به  اين آدرس ذیل در کافه بازار مراجعه و نسبت به نصب اين اپليكيشن اقدام  نمايند.
 
 
خروج از نسخه موبایل