مدتی است که نه تنها کشور ما که بسیاری از کشورهای جهان درگیر ویروس کرونا شده اند.

همه در تلاشند تا با رعایت نکات بهداشتی و اتخاذ تدابیر و تصمیات و بکارگیری ابزارهای مختلف و … از انتشار این ویروس و شیوع بیماری در بین مردم جلوگیری کنند از تعطیلی مدارس، دانشگاهها، همایش ها، تجمعات بزرگ و کوچک و بسیاری از این قیبل اقدامات تا این روزها برنامه اعطای سهمیه رایگان اینترنت!

مقصود همه این تلاشها این است که تا آنجا که امکان دارد از مراجعات، تجمعات و مراودات حضوری مردم کم شود و به این روش از انتقال و تکثیر این ویروس ممانعت به عمل آورد.

بسیاری از دستگاهها، صنوف و مراکز مختلف با این موضوع همراه شده اند اما در جامعه بزرگ حمل و نقل کشور خبری از احتیاط و درایت نیست!

تا آنجا که برخی فعالان حمل و نقلی زبان به اعتراض گشوده اند که “چرا به وضعیت بهداشتی مراکز اعلام بار فیزیکی بخصوص در این بحران ویروس کرونا رسیدگی نمی شود؟ چرا در پایانه ها و … بین کارمندان شرکت ها و رانندگان شیشه کشیده اند؟! چرا نرده کشیده اند؟ چرا این همه بی عدالتی؟ چرا صنف رانندگان را این‌قدر توسری خور و دست کم جلوه می‌دهند؟ چرا شأن انسانی و جایگاه اجتماعی رانندگان را اینقدر تنّزل داده اند و برای رانندگان اهمیت قائل نیستند؟ “

خب چه راه حلی وجود دارد؟ آیا همه وظایف به دوش فلان مسئول و بهمان مسئول است؟!!

آیا هیچ راهی جز حضور در مراکز شلوغ اعلام بار برای دریافت بار وجود ندارد؟ حتی به قیمت ابتلا به کرونا؟!

استفاده از بارنامه الکترونیکی بجای مراجعه حضوری و تبادل بارنامه کاغذی می تواند یکی از راه های کاهش مراجعات حضوری باشد اما

مهمترین راه استفاده از «سالن های مجازی اعلام بار» است!

بجای اینکه در این شرایط حساس بهداشتی، مدام در این سالن و آن سالن و فلان شرکت حاضر شویم برای این که آیا باری پیدا کنیم یا نه، می توان به راحتی از طریق سامانه های هوشمند حمل و نقل کالا نظیر باروان بارهای مناسب خود را انتخاب کنیم، با تلفن همراه هماهنگی کرده و صرفاً جهت بارگیری و تخلیه حضور پیدا کنیم!

استفاده از سامانه های اینترنتی و هوشمند بسیاری از نیازهای حمل و نقلی شما را برطرف می کند!

باروان علاوه بر سامانه آنلاین استعلام نرخ تن کیلومتر

سالن اعلام بار مجازی با ظرفیت اعلام روزانه هزاران بار از سراسر کشور

در کنار امکانات مختلف و بی نظیر صدور حواله الکترونیک بارنامه، انتخاب همزمان بارهای رفت و برگشت، اعلام آمادگی حمل بار توسط راننده، تمدید کارتهای هوشمند و سلامت، استعلامات خلافی، پرداخت عوارض جاده ای، محاسبه جزئیات مالی بارنامه، تماس مستقیم با صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقلی و … را

جهت هوشمند سازی حمل و نقل

اصلاح و ساده سازی ساز و کارها و ایجاد شفافیت اقتصاد حمل و نقل

احیای عزت شغلی و ارتقای شأن اجتماعی جامعه خدوم رانندگان

کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها و بهره وری بیشتر در حمل و نقل

فراهم آورده است.

همه این خدمات برای شما فراهم شده، بیایید به جای این همه گله و شکایت، از خودتان شروع کنید!

بدون ایجاد خطر برای سلامت خود و جامعه حداقل برای این مدت محدود بحران، به سادگی از سامانه های هوشمند حمل و نقل کالا نظیر باروان استفاده کنید اگر برای سلامت جان و جیب­تان ضرر داشت دیگر استفاده نکنید!!!

 

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *